„Air Moldova este o companie și o entitate privată. Din Air Moldova doar sintagma "Moldova" ne induce în eroare și fiind o entitate privată, datorită manegementului defectuos au acumulat datorii exorbitante în raport cu prestatorii de servicii aeroportuare și în raport cu eurocontrolul. Ceea ce poate face statul este ca să asigure că consumatorii care au procurat bilete de la această entitate privată să își restituie bani”, a declarat Lilia Dabija.
Ea a precizat că ministerul are în plan elaborarea unui concept de dezvoltare în ceea ce privește unicul aeroport funcțional din R. Moldova, dar și modificarea taxei aeroportuare.
"Sîntem pe ultima sută de metri în definitivarea unui plan de dezvoltare a aeroportului și la revizuirea mărimii taxei aeroportuare de 9 euro, care este achitată de fiecare pasager la plecare din R. Moldova. Obiectivul nostru esențial acum este să scădem această taxă și să asigurăm dezvoltarea aeroportului astfel încît să atragem cît mai mulți operatori, inclusiv operatori low-cost pe piața noastră de servicii aeriene”, a mai punctat ministrul, transmite tvrmoldova.md.În ceea ce privește construcția sau dezvoltarea unui nou aeroport, Dabija a specificat că există un concept în privința aeroportului Mărculești.
„Aici trebuie să elaborăm un studiu de fezabilitate care să justifice investițiile și utilizarea acestui aeroport pentru partea de nord a Republicii Moldova”, a mai declarat Dabija.
Adăuga comentariu