Despre acest lucru a anunțat Ambasada Republicii Moldova în Federația Rusă, menționînd, în special, că „Moldova – destinație de relocare și soluție pentru lanțul de aprovizionare regională” este genericul evenimentului Moldova Business Week 2022, care are scopul de a reuni factori decizionali, experți din țară și de peste hotare, pentru a identifica cele mai bune oportunități și soluții pentru repoziționarea Republicii Moldova la nivel internațional.
Programul evenimentului va include: 14 sesiuni de prezentare a climatului de afaceri din țară: economie, infrastructură, digitalizare, sistem bancar, energie regenerabilă etc.; 10 sesiuni G2B cu reprezentanții ministerelor, ai instituțiilor guvernamentale și ai platformelor investiționale; 8 sesiuni de pitching ale companiilor moldovenești din sectoarele: IT, agrifood, BPO, fashion, electronic, creativ, deeptech și startup-uri; istorii de succes ale companiilor locale și străine în țara noastră; 10 sesiuni de B2B cu asociațiile sectoriale ale Moldovei, reprezentante ale sectoarelor strategice.
Adăuga comentariu