Arşiţa stiri: 214
Jocurile Olimpice stiri: 265
Transnistria stiri: 1417

Imaginea neobișnuită, publicată de NASA (FOTO/VIDEO)

31 oct. 2019,, 20:31   Ştiinţă şi IT

O pereche de ochi luminoși a unei creaturi care te privește înspăimîntător.

Este imaginea neobișnuită pe care NASA a descoperit-o în spațiu, ca urmare a ciocnirii a două galaxii.În momentul în care analizau spațiul, astronomii

NASA au surprins cu ajutorul telescopului Hubble o imagine bizară: chipul unei creaturi nepămîntene cu o pereche de ochi luminoși ce te privesc amenințător.

Imaginea „fantomatică” este rezultată ca urmare a ciocnirii violente dintre două galaxii.

Aceasta se află la 704 milioane de ani-lumină de Pămînt, susțin cercetătorii NASA. Fiecare „ochi” este nucleul luminos al unei galaxii care s-a ciocnit de o alta. Conturul feței este format, de fapt, de aureola mai multor stele tinere de culoare albastră

. Iar alte stele noi formează nasul și gura. Întregul sistem a fost numit Arp-Madore 2026-424. Explicațiile cercetătorilor NASA: Deși ciocnirile între galaxii sînt un fenomen comun, cele mai multe dintre aceste nu sînt coliziuni frontale, precum cea care a creat sistemul Arp-Madore, explică astronomii. Ca urmare a impactului puternic, sistemul ajunge să aibă o structură inelară pentru o perioadă scurtă de timp, de aproape 100 de milioane de ani.

Din ciocnirea celor două galaxii în spațiu s-au răspîndit stele, gaz și praf. Asta a dus la formarea constelației inelare ce reprezintă nasul și chipul „creaturii”, spun cercetătorii Potrivit NASA, galaxiile inelare sînt foarte rare, iar doar cîteva dintre acestea pot fi regăsite în spațiul nostru cosmic.

Cum veți proceda în cazul referendumului republican privind integrarea europeană a R. Moldova?
CAII MOLDOVENEȘTI, ÎN CENTRUL UNUI SCANDAL!Сандуляк Владислав