O astfel de opinie a exprimat Vasili Braga, directorul executiv al Asociației companiilor din sectorul industriilor creative Mediacor, în cadrul emisiunii "Без галстуков cu Alexandru Stahurschi" de la postul N4, relatează Noi.md.
El a amintit că în timpul recentei pandemii de coronavirus, în lume a existat un boom foarte mare în industria jocurilor, deoarece oamenii, stînd acasă, au început să consume mai mult jocurile.
După revenirea la normalitate, oamenii au fost din nou atrași de restaurante și cafenele. Dar a urmat o perioadă de recesiune și de războaie, care are loc acum în Ucraina și Orientul Mijlociu.
„Acest lucru înseamnă că o parte din interesul pentru jocuri s-a pierdut. Ce sînt jocurile? Marketingul în jocuri este o luptă pentru timpul utilizatorului. Dacă există o agendă intensă de știri și există o recesiune, omul va petrece mai mult timp urmărind știri și mai puțin timp jucînd jocuri. Și toate aceste lucruri luate împreună au un impact. De exemplu, recesiunea post-covid, plus o agendă de știri foarte dură, au un impact mare asupra cantității de conținut consumat. Acesta este consumat mult mai puțin în termeni de timp”, a declarat Vasili Braga.În același timp, lupta pe piață a companiilor din industria jocurilor pentru fiecare astfel de jucător devine mult mai dură.
Adăuga comentariu