În 2018, Moldova a fost vizitată de 160.000 de turişti din Germania, Polonia, Italia, Marea Britanie, SUA şi România. Dacă anul trecut, peste 44.000 de turişti români au trecut Prutul pentru a descoperi farmecul Republicii Moldova, în sezonul 2019-2020 reprezentanţii Asociaţiei Naţionale de Turism Receptor din Moldova (ANTRIM) se aşteaptă la o creştere cu 15% a numărului acestora. Oferta Moldovei pentru vacanţa de iarnă este diversă, fiind concepută pentru a fi atît pe placul celor care preferă activităţile în aer liber, cît şi pentru cei care sînt adepţii produselor culinare autentice în perfectă armonie cu vinurile de calitate pe care le pot degusta la crame.
„Oferta noastră pentru sărbătorile de iarnă, dar şi pentru sezonul rece este vastă şi îl transpune pe vizitator într-un spaţiu unde tradiţiile sînt păstrate vii. Ne dorim să le arătăm oaspeţilor noştri ce înseamnă ospitalitatea şi autenticitatea moldovenească, să îi facem să îşi aducă aminte de sărbătorile de iarnă petrecute la bunici, de mirosul de cozonac proaspăt şi prăjituri. Tocmai de aceea, la majoritatea pensiunilor se organizează cursuri de gătit sarmale, colţunaşi, plăcinte şi cornuleţe cu dulceaţă. La crame, pe lîngă vizitele standard şi degustările de vinuri, în perioada de iarnă, turiştii vor avea un program divers de evenimente muzicale, tururi cu bicicleta sau competiţii sportive în galeriile subterane, unice în lume. Moldova este o destinaţie care trebuie descoperită şi savurată pe îndelete, cu zone interesante, fiecare cu specificul său, dar care au un numitor comun: dorinţa de a valorifica potenţialul turistic şi de a ne poziţiona ca o destinaţie atractivă şi autentică pentru turiștii“, a declarat Natalia Ţurcanu, director executiv ANTRIM.
Adăuga comentariu