Din totalul petițiilor examinate de către specialiștii ANRCETI, 90,4% (209 petiții) au vizat serviciile de comunicații electronice, iar 9,6% (20 petiții) au constituit petițiile legate de condițiile de furnizare a serviciilor poștale. Potrivit raportului, principala nemulțumire a utilizatorilor finali a fost relația contractuală cu furnizorii de servicii de comunicații electronice, semnalînd în special aspecte legate de sumele expuse spre facturare sau datoriile acumulate (75 petiții), condițiile contractuale (47 petiții), condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice în roaming (43 petiții), modalitatea de tarifare a serviciilor (33 petiții), condițiile de furnizare a serviciilor poștale (14 petiții) etc.
Cele mai multe petiții au vizat activitatea S.A. „Moldtelecom” (122 petiţii), S.A. „Orange Moldova” (24 petiții), S.A. „Moldcell” (22 petiții), Î.S. ”Poșta Moldovei (20 petiții), S.R.L. ”Sun Communications” (11 petiții) și S.R.L.”StarNet Soluții” (10 petiții).Petițiile întemeiate (34) au fost rezolvate în favoarea consumatorilor, în celelalte cazuri specialiștii ANRCETI le-au propus petiționarilor soluţii de alternativă pentru problemele semnalate, soluții care i-au ajutat să rezolve aceste probleme.
ANRCETI întocmește rapoarte privind petiţiile examinate de ea începînd cu anul 2001. Datele despre situația la acest capitol se regăsesc în rapoartele anuale de activitate ale ANRCETI care sînt publicate pe pagina sa web oficială.
Adăuga comentariu