Despre acest lucru a anunțat inspectorul principal al Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare şi Protecţia Consumatorilor, Mariana Bolbocean, vorbind în cadrul emisiunii "Без галстуков" cu Alexandr Stahurski pe canalul TV N4, relatează Noi.md
Potrivit acesteia, în general, de la începutul anului, la "linia fierbinte" a Inspectoratului de Stat au fost recepționate 5916 apeluri, dintre care 3796 apeluri au vizat reclamații cu privire la produsele industriale. În ceea ce privește calitatea produselor alimentare, au fost înregistrate reclamații în cazul a 412 apeluri, pentru servicii substandard - în 1708 apeluri. În același timp, plîngeri privind calitatea telefoanelor mobile au fost în 583 de cazuri, privind calitatea încălțămintei - în 252 cazuri, a hainelor - în 69 de cazuri.
În general, de la începutul acestui an, Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare şi Protecţia Consumatorilor a recepționat 1.258 de reclamații. Dar există plîngeri care nu sunt confirmate. Adică, cele în care rezultatele expertizei independente nu au fost în favoarea consumatorului, ci în favoarea agentului economic.
Adăuga comentariu