De această dată, o femeie îi acuză pe angajaţii 112 de iresponsabilitate, povestind pe o reţea de socializare că, în momentul cînd intenţiona să solicite sosirea unei ambulanţe la domiciliu, i s-a pus receptorul în nas, fără a i se asculta problema.
„Soţul meu se simţea rău. Era ora 2 cînd am apelat la 112, cerîndu-le să ne trimită o ambulanţă. S-a făcut ora 4 şi aceasta aşa şi nu a ajuns. Am sunat din nou şi, auzind din nou solicitarea, mi-a fost întreruptă legătura. Am telefonat repetat, iar de această dată nimeni nu ne-a mai răspuns. Am încercat să sun de pe un alt număr de telefon şi, la fel, nimeni nu răspundea. Cum e posibil să se procedeze așa? Doamne ferește de un accident sau de altceva, moare omul în casă”, a scris o internaută.Potrivit mesajului ei, într-un final au comandat un taxi, cu care s-au deplasat la medic.
Amintim că un alt caz scandalos a ieşit la iveală zilele trecute, cînd o femeie însărcinată în 9 luni, solicitînd o ambulanţă, a fost "sfătuită" de un operator 112 să ia un taxi, fiind "mustrată", totodată, că nu şi-a găsit din timp un medic care să asiste la naştere.
Atunci, potrivit responsabililor de la 112, a fost inițiată o anchetă, iar operatorul a fost suspendat din funcție pe durata acesteia.
Chiril Gaburici a cerut conducerii 112 să prezinte, în regim de urgență, rezultatele anchetei, sancțiunile aplicate și acțiunile care vor fi întreprinse pentru evitarea unor astfel de situații pe viitor.
Adăuga comentariu