Sistemul a fost creat de Agenția Națională a Arhivelor, în comun cu Ministerul Justiției și Agenția de Guvernare Electronică.
Programările prin intermediul platformei online sînt disponibile de astăzi. Dar, întrucît pentru perioada de pînă la 1 octombrie, programările au fost deja rezervate prin vechiul sistem, prin telefon, programările online pot fi făcute pentru perioada de după 2 octombrie 2023.Prin intermediul Platformei, vor putea fi efectuate programări la următoarele servicii de bază:
Implementarea platformei de programări online are scopul de a facilita accesul solicitanților la serviciile publice prestate de către Agenția Națională a Arhivelor, dar și de a eficientiza activitatea instituției. În acest mod, încurajăm cetățenii să utilizeze platforma respectivă. Programarea prealabilă la serviciile de obținere a certificatelor, copiilor și extraselor din documentele de arhivă este gratuită.
Platforma va putea fi accesată de pe pagina principală a instituției: www.arhiva.gov.md, secțiunea „Programări ONLINE”.
Totodată, cetățenii sînt informați că etapa a doua a modernizării serviciilor publice prestate de către Agenția Națională a Arhivelor va cuprinde oferirea posibilității de depunere și a solicitărilor propriu-zise în format online.
Adăuga comentariu