Pe lîngă cheltuielile care depășesc 3 milioane de lei, Partidul Democrat a mai dat 90 000 de lei pentru materiale promoționale, iar 385 de lei pentru serviciile bancare. În dreptul celorlalte categorii sînt afișate cheltuieli egale cu zero.
Și Partidul Politic Șor a înregistrat cheltuieli generoase. În prima săptămînă de campanie electorală s-au dus 2,7 milioane de lei, dintre care doar pentru promovarea imaginii 2,5 milioane. Peste 200 de mii de lei au fost alocați pentru tricouri, pixuri, carnețele sau afișe.
Din cei peste 102 mii de lei cheltuiți în prima săptămînă de campanie, Partidul Nostru a cheltuit pentru cei mai mulți bani pentru publicitate - 50 400 lei, iar 45 300 au fost achitați pentru combustibil. PN a mai alocat 6 600 lei pentru pixuri, tricouri sau carnețele și un leu pentru serviciile bancare.
Peste 1,2 milioane de lei a plătit Partidul Socialiștilor pentru publicitate. Pentru materiale promoționale, precum postere, chipiuri și tricouri s-au dus aproximativ 10 mii de lei, iar pentru programul electoral al partidului- 22 000 de lei.
PCRM a cheltuit pentru promovarea imaginii puțin peste 163 de mii de lei. Totodată, aceștia au alocat aproape 50 de mii de lei pentru internet, telefonie fixă sau mobilă. Din venitul total, comuniștii au dat 15 000 de lei pentru rechizite de birou și alți 12 900 pentru articole promoționale.
Blocul Electoral ACUM raportează cheltuieli totale de 12 mii de lei, însă pînă la începerea perioadei electorale. Dintre aceștia, 4 700 lei constituie costul evenimentelor electorale organizate. ACUM nu a plătit pentru publicitate, în schimb au alocat 7 200 de lei pentru materiale promoționale și aproximativ 210 lei pentru serviciile bancare.
Adăuga comentariu