„În loc să îngusteze benzile, să micșoreze viteza la 50 km/h și să delimiteze prin bolarzi o bandă pentru biciclete, au făcut ca de obicei. Această idee a fost propusă de nenumărate ori, inclusiv de noi. Și chiar dacă se va permite circulația bicicletelor cînd se va amenaja bandă dedicată pentru transport public, această soluție în contextul viaductului este una riscantă pentru bicicliști și gabaritul străzii permitea o soluție mai sigură”, spun membrii Alianței.
Amintim că, în contextul lucrărilor de reabilitare a bulevardul Dacia din sectorul Botanica, în pregătirea pentru deplasarea delegațiilor participante la Summitul Comunității Politice Europene (CPE) din 1 iunie, s-au efectuat modificări ale regimului de viteză; fiind demarcate patru benzi de circulație, dintre care una este dedicată transportului public.
Astfel, vor fi două benzi pe care limita de viteză va constitui 50 de kilometri la oră, iar pe altele două viteza maximă rămîne de 70 de kilometri la oră, transmite realitatea.md.Șeful Direcției generale mobilitate urbană, Vitalie Mihalache, a declarfat pentru IPN că, prin crearea benzii dedicate transportului public, apare posibilitatea de a se deplasa mai rapid și pentru ambulanțe, dar și pentru alte autospeciale de intervenție aflate în misiune.
Totodată, pe această bandă se va putea deplasa și transportul alternativ, adică a bicicliștilor.
Adăuga comentariu