Aeronava era la o altitudine de peste 700 de metri atunci cînd pierdut legătura cu turnul de control, potrivit anchetei NTSB. Pilotul anunța ca va urca mai sus pentru a depăși un plafon de nori, iar ultimimul contact a avut loc la 9.45 duminică dimineață, transmite Noi.md cu referire la Digi24.
Primul apel la 911 a venit 2 minute mai tîrziu, a anunțat șeriful Alex Villanueva de la Poliția Comitatului Los Angeles.
Consiliul Național pentru Siguranța Transporturilor (NTSB) a încheiat operațiunea de recuperare de la locul accidentului și urmează să stabilească cauza prăbușirii.
Jennifer Homendy de la NTSB a anunțat că elicopterul lui Bryant nu era echipat cu un sistem de avertizare în privința altitudinii reduse, care i-ar fi oferit pilotului informații valoroase. Consiliul Național pentru Siguranța Transporturilor a recomandat ca elicopterele să fie echipate cu acest sistem după prăbușiri în 2004 și 2005, însă Administraţia Federală a Aviaţiei nu a implementat această recomandare.
Jennifer Homendy a mai spus că elicopterul lui Kobe Bryant a ratat marginea dealului cu cel mult 10 metri. "Viteza de coborîre a elicopterului era de peste 670 de metri pe minut, deci a urmat un impact puternic", a spus Homendy. "Această coborîre este rapidă, nu este o viteză normală de aterizare", a adăugat.
"Este important de știut că nu era un singur deal. Impactul a avut loc pe un deal, la cel mult 10 metri de vîrf, însă era alte dealuri mai înalte în jurul acestuia", a spus Bill Enlish, anchetator NTSB.
Adăuga comentariu