Conform startup-ului, planul este să fie trimiși mai mulți sateliți în orbita joasă a Pămîntului (la 400-500 de kilometri de sol). Fiecare satelit va putea reflecta lumina soarelui și să formeze un pixel. Astfel, reclamele ar putea fi văzute fix la apus și la răsărit – adică în momentele în care oamenii încearcă să se bucure de priveliștea unui cer trandafiriu și nimic mai mult.
Odată ajunși sus, sateliții ar forma așa numitul Display Orbital, care va avea o suprafață de 50 de kilometri pătrați. Ulterior, acesta poate fi programat pentru a afișa logo-uri de companii pentru oamenii din întreaga lume, pe intervale de șase minute, de cîte 3 sau 4 ori pe zi.
„Sîntem conduși de brand-uri și evenimente”, a explicat liderul de proiect Vlad Sitnikov. „Super Bowl, Coca Cola, Brexit, Jocurile Olimpice, Mercedes, FIFA, Supreme și zidul mexican. Economia este sistemul sanguin al societății. Divertismentul și reclamele sînt inima sa. Vom trăi în spațiu, iar umanitatea va începe să aducă cultura sa în spațiu. Pionierii mai profesioniști și mai experimentați vor face totul mai bine pentru toată lumea”.
Sistemul rus nu a fost testat încă, nu a primit încă finanțări și nici aprobări de la autoritățile locale și internaționale.
Adăuga comentariu