Soarta a vrut ca viitoarea juristă, cu potențial de a ateriza în vreun birou la „casă de stat”, să își găsească iubirea la nordul Moldovei. Iar acolo s-a îndrăgostit a doua oară – de mesele îmbelșugate și măiestria culinară caracteristice locului – și de aici pînă la marea idee a fost un singur pas. Tot din dragoste, soțul a ajutat-o să-și realizeze visul, pe care și acum îl consideră cea mai bună investiție din toate timpurile. Dar Ana continuă să viseze în culori vii și arome divine.
Ce a reușit?
Ce urmează?
Ana știe că viitorul îi rezervă mai multe provocări. Ar vrea să împace mai bine și să găsească echilibrul între a fi mamă, soție și antreprenor. Caută soluții pentru a completa echipa cu oameni calificați și care să corespundă valorilor promovate de „Rozmarin”, pe o piață a muncii deficitară. Va face o școală specializată în Spania, pentru a-și administra profesionist afacerea. Și de parcă nu ar fi suficient, și-a oferit 5 ani pentru realizarea următorului mare vis. A pierdut deja numărul țărilor vizitate, a cursurilor, a festivalurilor și evenimentelor gastronomice la care participă pentru a gusta, a învăța, a se inspira și a genera noi idei, pe care le va aplica în noul său proiect – un alt „Rozmarin”, în care vizitatorii vor trăi o experiență culturală și senzorială completă.
Oamenii întreprinzători, care au curajul și tenacitatea necesară pentru a-și realiza ideile și nu se opresc pînă își văd visele împlinite, sînt în centrul noii campanii globale METRO, care îi susține pentru atingerea marilor și micilor succese. https://www.metro.md/noilucrampentrutine/succesultau-moldova-ana Astfel METRO atrage atenția asupra eforturilor, reușitelor și obiectivelor de viitor ale clienților săi, cei care contribuie direct la creșterea economică a țării, la bunăstarea oamenilor și la dezvoltarea comunității. Pentru a-și reconfirma susținerea continuă față de partenerii săi – antreprenori mici și mijlocii, profesioniștii din industria alimentară și cea hotelieră, dar și familiile din întreaga țară – compania vine cu o promisiune: „Succesul tău este afacerea noastră”. Acesta este primul slogan al METRO Cash & Carry, utilizat la nivel internațional, în toate țările în care este prezent inconfundabilul logo galben-albastru.
***
Dar tu ce ți-ai propus? Ia exemplu de la eroii campaniei - și tu îți poți realiza visele, deoarece ai un partener de încredere care îți promite: „Noi nu lucrăm pentru METRO, noi lucrăm pentru tine”! Te inspiră persoanele creative și ai vrea să pui umărul la succesul lor? Vin-o în echipa METRO! Suntem în căutarea oamenilor dornici să se alăture celor 600 angajați care nu lucrează pentru METRO, dar pentru succes. Accesează https://www.metro.md/cariera pentru a găsi ofertele de muncă și află mai multe despre beneficiile de care te poți bucura.