1. „Fiecare solicitare a clientului față de produs/serviciu, indiferent de canalul de comunicare: chat, site, telefonie, vizită, trebuie înregistrată în CRM și prelucrată în timp restrâns maximal posibil” este convingerea directorului amoCRM.md
Dumnealui ne zice că asta este prima lecție pe care trebuie să o însușească un om de afaceri începător, ce și-a pus drept scop să crească vânzările companiei sale. Trebuie să avem o interacțiune continuă cu clientul și să ne asigurăm că acesta primește produsul sau serviciul dorit la timp, conform cantității și calității stabilite. Pentru a fi sigur că totul merge corect, domnul Ion Hasnaș recomandă implementarea sistemului CRM, care l-a ajutat să mențină toate procesele sub vizor: „Sistemul CRM e ca un lanț de procese împărțit pe diferite etape, unde la fiecare etapă există sarcini ce trebuiesc efectuate în conformitate cu scenariul de vânzări”. Printre beneficiile oferite de platforma amoCRM se numără:
Domnul Ion Hasnaș povestește din propria experiență: încă în 2013, primul salonul de calculatoare al dumnealui, Open avea tot mai multe cerințe și nu făcea față volumului de comenzi din partea clienților. Acesta a decis să optimizeze întregul proces de vânzare: „Sistemul CRM a fost soluția pe care am implementat-o, ceea ce a dus la creșterea de 4 ori a vânzărilor și crearea unei ramuri noi în afaceri bazată pe apeluri reci. În rezultat, fiecare departament își cunoștea sarcinile, se ocupa exclusiv de acestea și urma o consecutivitate logică în lanțul de acțiuni, acestea fiind reglementate printr-un set de instrucțiuni și automatizări în CRM.” Astfel, dumnealui a devenit primul din țară care a pus în funcțiune acestă strategie.
Odată ce o companie crește, în mod proporțional, devine mai mare nevoia de a-i structura procesele. Domnul Ion Hasnaș este de părerea că un sistem CRM este potrivit pentru acest scop și poate ajuta orice afacere să prospere: „Fiecare companie are specificul ei, dar sistemul CRM poate fi adaptat. Datorită acestui lucru și a altor canale de recepționare a comenzilor, nu se pierde niciun potențial cumpărător. Toate solicitările sunt recepționate cu o mare responsabilitate și oferă informații prețioase despre profilul clientului, care ne permit să-i oferim ceea de ce are nevoie și să-l loializăm afacerii noastre.”