Despre acest lucru a declarat primarul general al capitalei, Ion Ceban, în cadrul ședinței operative a serviciilor primăriei Chișinău de luni, 24 mai.
El a menționat că acest lucru este necesar în primul rînd pentru a centraliza informațiile despre locul în care Primăria ar trebui să ia măsuri.
"Chiar dacă uneori există întîrzieri în implementarea anumitor lucrări, ordinea în acest domeniu ne va ajuta să facem tot necesarul cît mai repede posibil și să fim în contact direct cu locuitorii Chișinăului. Dacă unele lucrări nu pot fi soluționate rapid, cetățenii trebuie să știe cînd acestea vor fi realizate", a spus primarul capitalei.
Ion Ceban a prezentat o dovadă a activității site-ului eu.chisinau.md, menționînd că săptămîna trecută pe site a ajuns 91 de solicitări și le-a spus pretorilor că și ei trebuie să fie bine informați, să mențină comunicarea cu chișinăuienii și să lucreze asupra rezolvării problemelor lor.
"Voi face un experiment: voi lua o adresă cu probleme reale ale cetățenilor, voi depune o sesizare pe site-ul eu.chisinau.md și voi aștepta rezolvarea. Să vedem cum reacționează pretorii și direcțiile", a spus premierul.
Sistemul electronic eu.chisinau.md a fost lansat în aprilie 2020.
Adăuga comentariu