Totuşi, problema e că majoritatea acestor străzi, după ce au primit stratul nou de asfalt, n-au primit şi marcajele rutiere pe care le aveau anterior, iar astfel au început a devenit zone de pericol major pentru şoferi, dar mai ales pentru pietoni, într-o situaţie care se perpetuează de săptămîni sau chiar luni la rînd, scrie piataauto.md.
E valabil pentru străzi precum Alecu Russo, Mircea cel Bătrîn sau Calea Ieşilor — toate fiind artere mari şi importante, cu multe benzi, circulate intens. Şoferii nu mai văd marcajele dintre cele 3 benzi pe fiecare sens, şi nici linia continuă, străzile de circa 20-25 metri lăţime transformîndu-se într-o pistă neagră nedelimitată. Cea mai mare problemă, însă, e că nici trecerile de pietoni nu sînt marcate, iar astfel sînt mult mai greu şi mai neintuitiv de observat de şoferi.Efectiv, doar indicatorul de trecere de pietoni a rămas vizibil, undeva pe trotuar. Astfel, pietonii sînt nevoiţi să traverseze aceste străzi aparent regulamentar, însă supunîndu-se unui risc enorm, pentru că sînt mult mai tîrziu văzuţi de şoferi.
Adăuga comentariu