Potrivit primăriei, din numărul total de sesizări raportate au fost soluționate 373 de probleme, în lucru se află 525, respinse au fost 188, restul sînt preluate spre examinare.
"Problemele raportate de oameni sînt diverse, din acest considerent termenul de soluționare variază de la caz la caz. Reamintim că Platforma pune la dispoziția cetățenilor 10 categorii de probleme ce ar putea fi raportate în scopul soluționării de către autoritatea publică locală Chișinău.În perioada de referință, în adresa subdiviziunilor structurale ale Primăriei au parvenit sesizări ce se raportează la toate cele 10 categorii disponibile", anunță edilul capitalei, Ion Ceban.
Potrivit lui, problemele raportate se referă la categoria: parcuri, scuaruri și spații verzi; drumuri, gropi şi semne rutiere; salubrizare; iluminare şi semafoare; construcţii neautorizate; cîini maidanezi ș.a.
⁃ sectorul Rîșcani al Capitalei – 414 sesizări;
⁃ sectorul Botanica – 363 de sesizări;
⁃ sectorul Centru – 287 de sesizări;
⁃ sectorul Buiucani – 194 de probleme;
⁃ sectorul Ciocana – 247 de probleme.
În procesul de soluționare a problemelor este implicată o bună parte din Direcțiile generale, printre care:
- Direcția generală locativ-comunală și amenajare, în proces de soluționare are un număr de 144 de probleme;Menționăm că de la lansarea Platformei eu.chisinau.md pînă în prezent a fost înregistrat în total un număr de 11.702 sesizări.
"Din numărul total al sesizărilor semnalate, au fost soluționate 6.497. Am solicitat tuturor responsabililor să acorde o mare atenție sesizărilor înregistrate pe platformă, să le examineze operativ și cele ce țin de competența autorității publice locale să fie soluționate", a mai scris Ceban.
Adăuga comentariu