Bărbatul, în vîrstă de 71 de ani, a fost plasat în arest săptămîna trecută, după ce a efectuat peste 400 de apeluri într-o săptămînă către serviciul clienţi al operatorului de telefonie KDDI, a declarat marţi pentru AFP purtătorul de cuvînt al poliţiei din Tokyo.
Pensionarul "voia ca angajaţii KDDI să vină la el acasă şi să-şi ceară scuze pentru încălcarea contractului. El închidea adesea chiar după formarea numărului ", a precizat purtătorul de cuvînt.
Bărbatul a fost arestat pentru "obstrucţionarea" unei activităţi comerciale normale, potrivit acestui purtător de cuvînt.
Potrivit presei locale, hărţuirea telefonică a durat doi ani, timp în care bărbatul a efectuat circa 24.000 de apeluri de la cabinele publice, pentru a-şi exprima nemulţumirea şi a-şi insulta interlocutorii de la celălalt capăt al liniei.
Serviciile clienţi la telefon sînt extrem de populare în Japonia. Multe dintre aceste numere sînt gratuite, iar timpul de aşteptare este în general scurt, ceea ce poate duce la abuzuri.
Adăuga comentariu