Despre aceasta a anunţat The Wall Street Journal, citînd surse competente. Potrivit acestora, s-au făcut modificări ale sistemului de prevenire a înclinării pe una din aripi. Sistemul actualizat, în cazul unei astfel de manevre, nu suprimă restul echipamentelor din cabina avionului și nu răspunde la citirile false ale unuia sau a doi senzori. Modificarea face posibilă coborîrea părţii anterioare a aeronavei o singură dată și timp de 10 secunde în cazul în care Boeing 737 MAX este în pericol de înclinare sau de pierdere accentuată a înălțimii.
Potrivit surselor ediţiei, FAA a aprobat, de asemenea, modificări ale programului de instruire pentru piloții navelor din această serie. Aceste schimbări sînt condiţionat de catastrofa aeriană cu nava Boeing aparţinînd companiei aeriene indoneziene Lion Air. Compania va trebui să verifice actualizările software și alte modificări în cadrul unor teste în condiții de laborator pe teren și apoi în aer.Această etapă poate fi finalizată în cîteva săptămîni, notează The Wall Street Journal. Acum două săptămîni, prin decizia Administrației Federale a Aviației din SUA, zborurile Boeing 737 MAX din Statele Unite au fost suspendate din cauza unui accident aviatic în Etiopia, produs pe 10 martie.
Adăuga comentariu