Pasagerii, care nu bănuiau nimic în timpul zborului, au rămas cu gurile căscate cînd au auzit tradiționalul mesaj de bun venit transmis de pilot la fiecare aterizare: „Bine ați venit la Edinburgh”.
Avionul, care a decolat de laLondon City Airport, a fost ulterior redirecționat și a aterizat în Dusseldorf. Zborul 3271 a fost efectuat de WDL Aviation, o companie charter germană, care lucrează pentru British Airways, ca parte a unui contract de leasing.
Un purtător de cuvînt al companiei British Airways a confirmat pentru Euronews că ruta de zbor spre Edinburgh a fost aprobată de controlorii de trafic aerian în baza planului de zbor emis de WDL.
„Ne-am cerut scuze de la clienți pentru aceasta întrerupere în călătoria lor și îi vom contacta pe toți individual”, a declarat un purtător de cuvînt al companiei British Airways, care, totodată, a refuzat să spună cîți pasageri au fost afectați de această greșeală.
Adăuga comentariu