Acum, după 8 ani în care pictograma Chrome a rămas neschimbată, Google introduce una nouă, pe care s-ar putea ca majoritatea utilizatorilor să nici nu o observe.
Conform celor care testează Google Chrome în varianta Canary, Google introduce o nouă pictogramă pentru aplicația desktop. Cei care se uită doar fugitiv la pictograme nici nu vor observa diferența, însă cei cu spirit de observație mai dezvoltat vor sesiza rapid cîteva mici diferențe.
Design-ul general nu s-a schimbat. Avem aceleași patru culori dispuse pe un cerc, însă noul design este și mai „plat” decît era înainte. Fiecare dintre cele trei culori exterioare ale cercului aveau un efect de umbră la îmbinarea cu următoarea culoare. În cazul noii pictograme Chrome, acest efect a fost eliminat. De asemenea, cercul interior, de culoare albastră, area acum o culoare mai închisă și este puțin mai mare.
Probabil că majoritatea utilizatorilor nici nu vor observa diferența, întrucît de la distanță, logo-ul arată așa cum a arătat din 2011 și pînă în prezent. Totuși, se pare că Google a mers spre o continuă „simplificare” a logo-ului. Prima versiune schimbată a logo-ului după cel original „3D” includea mici gradiente de culoare pentru a sugera în continuare un logo 3D, iar cea dea-a doua versiune a renunțat la acestea în favoarea umbrelor. Noul logo este acum complet plat, cu o selecție de culori ceva mai vibrante.
Schimbările ar putea însă să nu apară pe toate platformele, cel puțin nu imediat. În general, Google modifică pictograma Chrome în funcție de sistemul de operare pe care rulează.
Adăuga comentariu