Фото: informatiiauto.ro |
Renault plănuieşte să extindă agresiv vânzările online de maşini Dacia, profitând de o tendinţă în acest domeniu ce este aşteptată să crească rapid până la finalul decadei.
Magazinele online Dacia Store şi Renault Retail Group ar putea fi disponibile clienţilor din întreaga Europă până la finalul anului 2014, a declarat producătorul francez, citat de Automotive News Europe.
Analiştii de la Frost&Stullivan afirmă că producătorii auto vor utiliza tot mai mult internetul pentru marketing şi vânzările de maşini. Global, circa 4 procente – aproape 4,5 milioane de maşini – ar putea vândute integral online până în 2020, conform estimărilor Frost&Sullivan, în creştere de la circa 5.000 maşini vândute în 2011.
Utilizând magazinele online Dacia, clienţii din Olanda pot vedea preţurile şi chiar achiziţiona oricare dintre modelele brandului low-cost românesc. În Italia şi Anglia clienţii pot plăti avansul pentru maşinile Dacia.
Şi alţi producători auto oferă maşini online, inclusiv Ford în Anglia, sau branduri de nişă precum Tesla şi Fisker.
Cu toate că procesul de achiziţie este diferit, Renault spune că maşinile vor trebui ridicate tot din showroom-uri, de la dealeri.
Adăuga comentariu