X 
Jocurile Olimpice stiri: 119
Transnistria stiri: 1453

Paşa Parfenii: vă rog mult să-mi mai oferiţi odată posibilitatea să conduc această maşină ©

30 mar. 2013,, 10:03   Ştiri Auto
3727 0
Foto: noi.md
Aşa dar, proiectul "Staruri Evoque" continuă. Cel de-al doilea norocos, care a primit cheile de la Range Rover Evoque, a fost Paşa Parfenii. Nici ploaia, nici vîntul puternic nu au afectat impresiile lăsate de testul-drive. Noul automobil s-a dovedit a fi uşor manevrabil şi foarte confortabil. Despre cum a trecut ziua, dar şi despre pregătirile către Eurovision am discutat cu Paşa în etapa finală a testului drive – în timpul cinei la Fresh Line city cafe.

Cum a trecut ziua? În ce măsură noul automobil te-a ajutat să circuli prin oraş?

Poveştile despre faptul, că dacă te afli într-o maşină luxoasă, te bucuri de mai multă atenţie şi stimă în trafic, s-au adeverit. Ca şi faptul, că îţi modifici senzaţia şi impresiile despre confort. Anterior, nu prea apreciam salonul. În acest automobil poziţia spatelui e verticală, spre deosebire de sedan, în care te afli în poziţie semiculcat. Şezînd drept, în special cînd parcurgi distanţe mari, spatele oboseşte mai puţin, şi aceasta e bine. Călătorind cu un Range Rover Evoque, înţelegi importanţa detaliilor. Spre exemplu, senzorii de la oglinzi, care fixează prezenţa maşinilor în zona moartă. Cu alte cuvinte - numeroase plusuri, o maşină uşor manevrabilă.

Maşina ta este ceva mai mică, nu ai avut probleme la şofarea acestui automobil enorm?

Un plus incontestabil este faptul, că priveşti lumea de sus. Am apreciat gabaritele maşinii, a mea este mult mai mică. Astăzi am urcat o bordură, pe care de obicei nu o pot aborda. Everestul e al meu! Cu maşina mea, desigur, nu aşi fi făcut-o, căci aşi fi rupt bara de protecţie.


Şi viteza? Ai apreciat maşina din acest punct de vedere?

Mi-aşi fi dorit să o fac, însă nu am avut timp pentru a ieşi în afara oraşului, de aceea vă rog mult să-mi mai oferiţi această ocazie – nu am reuşit să le înţeleg pe toate. Şi mai există o sumedenie de funcţii, pe care pur şi simplu nu am reuşit să le încerc într-o singură zi. Sînt sigur, că maşina ascunde încă multe secrete.

Astăzi, cît timp te-ai aflat la volan?

Trebuie să vedem kilometrajul. Nu ştiu dacă am atins limita admisă la test-drive, dar la sigur am fost pe aproape. Toată ziua am stat la volan, circulînd prin oraş.

Să trecem, bineînţeles, şi la tema Eurovisionului, pe care nu o putem evita. Ce simţi, ai mai multe ori mai puţine emoţii, ca anul trecut?

Mult mai puţine. Anul trecut îmbinam activitatea tehnică cu cea de organizare, şi după toate mai urma să ies şi să interpretez. Acum Aliona duce greul interpretării pe scenă, iar eu şi echipa ne preocupăm de organizare.

Runda selecţiei naţionale a fost suficient de grea. V-aţi aşteptat la victorie?

Vreau să vă spun, că din an în an nimic nu se schimbă. Artiştii mereu îşi doresc să învingă şi să meargă la Eurovision. În timpul votului , un minut părea mai lung de 60 secunde. Mă prindeam asupra gîndului, că aştept de o veşnicie, credeam că au trecut 15 minute, dar ceasul arăta – nu, doar trei.

Ai participat la vot?

Cred că în acest caz e nevoie de o campanie, o acţiune de PR, capabilă să aducă mai multe voturi, decît aşi putea face eu unul. Deşi, în timpul votării, eu, bineînţeles, stăteam cu telefonul şi expediam mesaje.

Veţi modifica cumva scenografia numărului?

Desigur, însă acum nu pot spune, ce anume. Vom perfecţiona numărul, aşa sau altfel el fa fi diferit. Axa internă o vom păstra, iar aspectul extern îl vom mai cizela.

La care loc rîvniţi?

La moment, nu vreau nici să mă laud, nici să diminuez meritele, cred că nu ar fi corect să o fac. Nu voi spune, că nu tindem să obţinem vreun loc, dar nici nu mă voi bate cu pumnul în piept zicînd că îi dăm gata pe toţi. Voi spune doar, că toate eforturile noastre vor fi avea scopul, ca spectatorii să fie mîndri, că anume noi reprezentăm ţara noastră.

Partenerii proiectului: compania Bemol,Fresh Line City café.

Autor:Maria Savina
0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce va duce decizia de a fuziona fizica, chimia și biologia într-o singură materie școlară?