X 
Cutremure stiri: 506

Personalităţi cunoscute au prezentat costume ale brandurilor moldoveneşti la Fashion Walk 2013 (FOTO)

16 sep. 2013,, 12:49   Societate
7443 2
Foto : diez.md
Hotelul Leogrand a găzduit recent prezentarea tradiţională de modă "Moldova Autumn Fashion Walk 2013". Oameni cunoscuţi din Moldova au demonstrat tot ce au mai nou brandurile moldoveneşti.

Potrivit Agenţiei "Infotag", ministrul agriculturii şi industriei alimentare, Vasile Bumacov, a apărut într-un costum de marcă moldovenească IONEL & Giovanni Primo de culoare albastră închisă, asortat cu o cravată roşie.

Pe podium, de asemenea, a urcat Ambasadorul SUA în Republica Moldova, William Moser, ambasadorul suedez Ingrid Tersman şi alţi oficiali de stat şi politicieni.

Organizatorii prezentării au fost Clubul Internaţional al Femeilor din Moldova (CIFM), în colaborare cu Asociaţia APIUS, cu sprijinul USAID CEED II.

Managerul de industrie uşoară al proiectului CEED II, Maria Gheorghiţă, a comunicat pentru Agenţia "Infotag" că spectacolul de modă a fost organizat cu scopul de a îmbunătăţi situaţia industriei şi de a contribui la creşterea producţiei.

"Fashion Walk în Republica Moldova se desfăşoară pentru a patra oară. Astfel vom creşte competitivitatea producătorilor noştri. Zvonurile că producătorii moldoveni sînt mai răi decît alţii sînt nişte speculaţii", a spus ea.

Evenimentul face parte din campania "Din inimă: branduri de Moldova", scopul căreia este promovarea brandurilor pe piaţa internă şi motivarea consumatorilor de a cumpăra haine, încălţăminte şi accesorii din Republica Moldova.

Potrivit declaraţiilor vicepreşedintelui parlamentului, Liliana Palihovici, cu ajutorul unor astfel de evenimente "poate fi ridicat nivelul de dezvoltare al industriei uşoare".

La Walk Fashion 2013 au participat 25 de branduri moldoveneşti, inclusiv firme de îmbrăcăminte de damă "Georgette", "La Tiana", "Tricon", de bărbaţi "Ebbo", "IONEL & Giovanni Primo", de haine pentru copii "Creme Brulee" şi "Lia Fia", de încălţăminte "Zorile", "Cristina", de bijuterii şi accesorii "Bia Bijou". În plus, au fost prezentate colecţiile tinerilor designeri şi ale studenţilor de pret-a-porter.

CIFM a fost înfiinţat în 1997. De atunci, clubul a adunat mai mult de $280 mii la prezentările în serile de primăvară de artă, la tîrgurile de caritate de iarnă şi la spectacole de modă. Toate încasările sînt donate femeilor şi copiilor nevoiaşi din Moldova.

Proiectul "Competitivitatea şi Dezvoltarea Întreprinderilor II" (CEED II), finanţat de Agenţia americană pentru Dezvoltare Internaţională (USAID), este planificat pentru perioada 2010-2014. Scopul proiectului este de a ajuta întreprinderile moldoveneşti în concurenţa pe pieţele locale şi internaţionale prin creşterea vînzărilor şi investiţiilor, contribuind astfel la dezvoltarea ramurilor-cheie ale industriei.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum considerați : Stabilirea supremației legilor si a altor documente al EU asupra legislatiei interne a Republicii Moldova se referă la problema privind caracterul suveran și independent al statului moldovenesc?
Caii moldovenești, în centrul unui scandalСандуляк Владислав