Transnistria stiri: 1449
Preşedintele stiri: 4076

Circa 100 de întreprinderi din Moldova au devenit laureate ale concursului „Marca comercială a anului 2013”

3 feb. 2014,, 09:45   Economie
4199 0
Foto: point.md
Organizatorii concursului tradiţional „Marca comercială a anului 2013” – Camera de Comerţ şi Industrie şi Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală (AGEPI) –, au trasat finele concursului şi au premiat cîştigătorii.

Potrivit agenţiei „Infotag”, pentru concurs au fost depuse peste 150 de cereri, dintre care doar 100 au trecut selecţia. 50 de pretendenţi au fost premiaţi cu „Mercuriul de aur”, 27 au primit medalii de aur, şapte – de argint şi trei – de bronz.

În rîndurile băncilor, „Mercuriul de aur” l-au primit „Moldova Agroindbank” la categoria „Responsabilă social”; „Victoriabank” – „Favoritul Anului”; „FinComBank” – „Rebranding de succes”; EXIMBANK-Gruppo Veneto Banca – „Inter”; Unibank a excelat în „Debutul anului” pentru emiterea cardului Sindcard.

La categoria „Patrimoniul Republicii” au excelat astfel de mărci comerciale ca „Bucuria” – „Bucuria” SA, „Domniţa” – din partea companiei „Sudzucker” Moldova, „Gura Căinarului” – din partea companiei „Rusnac-MoldAqua” SRL.

Mărcile comerciale „Franzeluţa”, „Rusnac-MoldAqua Naturalis” (Orhei-Vit), „Moldcell”, „Ionel”, „Floarea Soarelui”, „ROGOB”, „Mileştii Mici”, „Codru” (Barza Albă), „VIS” (Alfa Nistru), „Tricon”, „ECOFIN” (Ecofin-Audit-Service) au fost desemnate cu premiile principale la categoria „Reputaţie şi încredere”.

Unele întreprinderi au obţinut premii în cîteva nominalizări. În special, Orhei-Vit, pentru marca comercială de legume conservate „Tata”, a fost premiat cu „Mercuriu” la categoria „Debutul Anului”, iar pentru hrana pentru copii „Vita Baby” – cu medalia de aur la categoria „Favoritul anului”.

Principalele scopuri ale concursului „Marca comercială a anului”, desfăşurat din 2013, este desemnarea şi promovarea celor mai de succes mărci comerciale autohtone, sporirea competitivităţii acestora şi acordarea ajutorului pentru sporirea profesionalismului echipelor de marketing.

Potrivit datelor AGEPI, în Moldova sînt înregistrate peste 14 mii de mărci comerciale internaţionale şi circa 12 mii autohtone.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce va duce decizia de a fuziona fizica, chimia și biologia într-o singură materie școlară?