![](https://media1.noi.md/uploads/images/Judecata/Etica_procuratura_md.jpg) |
Foto : procuratura.md |
Pînă la finele verii în Moldova urmează a fi elaborată o strategie de comunicare şi promovare a brandului de ţară. Iniţiativa corespunzătoare a fost înaintată de Organizaţia de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului din Moldova (MIEPO).
Potrivit agenţiei "Infotag", care face referire la Ministerul Economiei, Agenţia de Cooperare Internaţională a Germaniei (GIZ) deja a anunţat concursul de selectare a companiei care va elabora Strategia.
Specialiştii susțin că strategia are trei obiective principale: atragerea investiţiilor directe străine în ţară, promovarea exporturilor produselor şi serviciilor autohtone, precum şi promovarea potenţialului turistic în scopul creşterii atractivităţii Republicii Moldova ca destinaţie turistică.
Strategia de comunicare a brandului de ţară va include activităţi de comunicare şi promovare pe un termen de 4 ani, audienţele ţintă fiind mediul de afaceri european şi publicul larg european.
Pentru elaborarea strategiei de comunicare şi promovare a brandului de ţară, compania selectată va coopera cu misiunea diplomatică a Germaniei în Republica Moldova, cu specialişti implicaţi în domeniu şi cu experţi ai organizaţiilor multilaterale.
Conform termenilor de referinţă ai licitaţiei, strategia de comunicare şi promovare a brandului de ţară va fi finalizată în luna august.
GIZ acordă asistenţă Moldovei în perioada de tranziţie din numele Ministerului pentru Cooperare Economică al Republicii Federale Germania din 1994.
Adăuga comentariu