![]() |
Foto: flickr.com |
După aproape 24 de ore de cînd avionul companiei Air Moldova stă blocat la sol pe Aeroportul Stansted din Londra, Olesea Lujan a specificat că puţin timp în urmă s-a apropiat de pasageri un reprezentant al administraţiei Aeroportului şi le-a spus că cursa se reţine pe motiv că Air Moldova refuză să achite taxele de aeroport şi pentru reparaţia aeronavei. Compania Air Moldova nu a comentat deocamdată spusele pasagerilor.
Incident pe Aeroportul Stansted din Londra. Un avion al companiei Air Moldova cu aproape 150 de pasageri la bord a rămas la sol din cauza unor defecţiuni tehnice.
Aeronava urma să decoleze încă ieri la ora 14:40, însă cursa a fost amînată pentru ora 19:30. Cu toate acestea, pasagerii au continuat să rămînă în aeroport pînă la ora 23:00 întrucît defecţiunea la aparatul de zbor încă nu fusese înlăturată.
În cele din urmă, compania Air Moldova a rezervat 40 de locuri într-un hotel din Londra, însă prioritate au avut mamele cu copii, a subliniat Olesea Lujan, o pasageră.
Aceeaşi sursă susţine că astăzi dimineaţa la ora 8:00 problema tehnică a avionului rămînea nesoluţionată şi cursa a fost amînată din nou pentru ora 13:30, dar avionul nu a decolat nici de această dată.
Purtătorul de cuvînt al companiei Air Moldova, Natalia Rogobschi, a specificat că aeronava ar urma totuşi să decoleze astăzi către ora 16:30, după o pauză de peste 25 de ore.
Pasagerii se arată indignaţi de cele întîmplate, în condiţiile în care, spun aceştia, compania nu le-ar fi asigurat tuturor locuri în hotel. „Unele mame cu copii au fost nevoite să doarmă pe scaune în aeroport”, a spus o altă pasageră, Valentina Culara.
În replică, Natalia Rogobschi a specificat că în hotel au fost cazaţi pe noapte toţi pasagerii, cel puţin cei care au solicitat cazare.
Adăuga comentariu