Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței susține că, în prima jumătate a acestui an, a înregistrat 55 de petiții care reclamau prestarea necalitativă a serviciilor turistice.
Cea mai frecventă cauză a întocmirii unei plîngeri este necorespunderea condițiilor de cazare din hotel sau pensiune cu cele prevăzute în contractul încheiat la agenția de turism.
Pentru a putea reacționa și constata deficiențele serviciului, APCSP îndeamnă consumatorii să păstreze orice document în scris sau primit pe e-mail în care sînt cuprinse informațiile legate de pachetul de servicii procurat de la agenția de turism.
Totodată, ajunși la odihnă, clienții sînt însemnați să realizeze fotografii din camera de hotel și din împrejurimile acestuia, pentru a putea dovedi neconformitățile, dar și să depună o reclamație în scris la recepția hotelului pentru solicitarea ulerioară a unei despăgubiri, reduceri de preț sau obținerea contravalorii serviciului.
Adăuga comentariu