Black Friday înseamnă reduceri masive pentru o gamă foarte largă de produse, însă este foarte important pentru consumatori să nu cadă în cursa prețurilor fictive. Iată cîteva sfaturi în acest sens:
Dacă agenții economici plasează o reducere, de exemplu, de -70%, atunci în magazin trebuie să fie măcar un singur produs vîndut cu această reducere, fiind obligați să menționeze perioada exactă a ofertelor.
Reducerea de pe eticheta produsului trebuie să coincidă cu prețul din bonul fiscal. Consumatorul poate beneficia de remedierea gratuită a deficiențelor în perioada termenului de garanție pentru produsele vîndute cu preț redus, ca și pentru mărfurile procurate fără reducere.Dacă drepturile consumatorului sînt încălcate, acesta poate apela Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor la nr. de telefon 022 51 51 51, Linia verde a ISSPNPC: 080028028 sau la adresa, mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri, 78 et.1.
Pentru a vedea mai multe răspunsuri la întrebările parvenite pe adresa redacţiei noastre, accesaţi acest link. Întrebările pot fi expediate pe adresa [email protected].
Adăuga comentariu