Petiționarul a depus o plîngere la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP, fiind nemulțumit de prestarea serviciilor dezvoltatorului imobiliar.
Din cauza tărăgănării dării în exploatare a construcției, petiționarul a decis să rezilieze contractuol și să ceară restituirea sumei investite.
APCSP a înaintat un demers către compania de construcții vizată, pentru a se expune asupra circumstanțelor invocate în plîngere cu prezentarea dovezilor. În rezultat, compania a restituit suma de bani.
Menționăm, că o petiție similară a parvenit în adresa Agenției în anul 2017. Consumatoarea a investit banii fiicei sale aflate în străinătate în 2 imobile din sectorul Rîșcani al capitalei. Din motivul nefinalizării lucrărilor de construcție ce necesitau a fi executate de către întreprinderea respectivă, femeia a solicitat rezilierea contractului încheiat și restituirea contravalorii apartamentelor procurate. Consumatoarei i s-a returnat integral valoarea investită in imobile, 35.793 euro.
Adăuga comentariu