Documentul este obligatoriu. Informația despre clasificarea hotelului a fost plasată pe mai multe pagini web și pe clădirea instituției.
Agenţia Turismului a sesizat Consiliul Concurenţei în privința hotelului, iar un agent constatator, din cadrul instituției, a stabilit că publicitatea plasată de hotel este neautentică şi contravine legii, fiind constatată încălcarea legislației cu privire la publicitate.
Ulterior, instanța de fond a stabilit o amendă de 12 mii de lei pentru compania care deține hotelul. Agentul economic a contestat sancțiunea cu apel, indicînd că a depus o cerere către Agenţia Turismului privind eliberarea actului de clasificare corespunzător (de 4 stele), încă în 2015, dar timp de 10 zile nu a primit niciun răspuns.
Compania a mai invocat că Legea cu privire la publicitate nu interzice plasarea informaţiei ce individualizează persoana şi activitatea acesteia în reţeaua internaţională electronică (internet), indicînd că site-urile pe care a fost plasată informația despre hotel sînt înregistrate în străinătate.
Curtea de Apel a respins totuși recursul companiei ca fiind nefondat și a menținut decizia de sancționare a companiei.
Adăuga comentariu