„Am abordat și subiectul modernizării și construcției mai multor poduri rutiere transfrontaliere peste Prut: Podul de la Sculeni; Podul Oancea (Cahul); Podul Albița (Leușeni) - pod nou; Podul Răducăneni (Bărboieni) - pod nou; Podul Bumbăta (Leova) - pod nou; Podul Fălciu (Leca /Cantemir) - pod nou”, a punctat Sorin Grindeanu.
În domeniul infrastructurii feroviare, cei doi oficiali au discutat despre extinderea liniei de cale ferată cu ecartament larg pînă la Stația Nicolina (Iași). Astfel, trenurile ar putea circula pe cale ferată cu ecartament larg pe relația Ungheni - Cristeși Jijia - Socola - Nicolina.
Oficialul de la București a mai adăugat că un punct de interes comun este și reabilitarea coridorului feroviar Iași – Ungheni – Chișinău - Odesa, prin finanțare obținută de la Banca Mondială.
În domeniul aerian, este analizată posibilitatea creșterii numărului de frecvențe ale operatoriilor aerieni români pe segmentul București - Chișinău - București, dar și diversificarea destinațiilor prin operarea unor noi curse de pe mai multe aeroporturi internaționale din România.
Adăuga comentariu