În aceste condiții, în cadrul ședinței de Guvern, oficialul a cerut prezentarea unui raport tehnic lunar despre cine și cît de repede a răspuns la apelurile cetățenilor.
„La întîlnirile din teritoriu, dese ori cetățenii se plîng pe faptul că ne-am digitalizat, fiecare avem pagini web, ei se uită la ce telefon pot să apeleze și la acel telefon care este indicat pe site-ul ministerului, pe site-ul agenției, nimeni nu răspunde. Eu vă rog pînă luni să vedem cum sîntem organizați pe interior, toate telefoanele să răspundă, iar eu o să-i rog pe cei de la Serviciul Tehnologia Informației și în fiecare lună o să avem un raport foarte clar și simplu tehnic cine și cît de repede a răspuns la apelurile cetățenilor. Vă rog pînă luni să vedem pe interior că telefoanele care sînt indicate și unde cetățenii vor să se adreseze cu probleme - acolo se răspunde”, a afirmat Dorin Recean.
Adăuga comentariu