Într-un răspuns oferit Agenției de presă IPN, Autoritatea Aeronautică Civilă precizează că sumele solicitate de pasageri variază de la 250 de euro (circa 4900 lei) pînă la 51 de mii de lei, iar companiile vizate în plîngeri sînt Air Moldova, Fly One, Wizz Air, Tarom, Ukranian Airlines și S7.
Autoritatea Aeronautică Civilă menționează că pasagerii nu sînt obligați să informeze instituția despre finalitatea cazurilor de solicitare a compensațiilor, respectiv AAC nu deține informații complete privind numărul de pasageri care au primit compensații, precum și sumele care le-au fost atribuite.Atribuțiile ce țin de protecția consumatorului în transportul aerian au fost transmise AAC la finele anului 2017. Pasagerii, în cazul în care consideră că le-au fost încălcate drepturile prevăzute de legislație, sînt îndemnați să completeze un formular pe care îl descarcă de pe pagina AAC și să-l trimită companiei aeriene. Dacă nu obțin un răspuns satisfăcător, pot adresa o plîngere către Autoritatea Aeronautică Civilă.
Adăuga comentariu