Toate acestea au fost posibile datorită Proiectului „Reforma Învățămîntului în Moldova” gestionat de Ministerul Educației, Culturii și Cercetării prin intermediul Fondului de Investiții Sociale din Moldova și sprijinit financiar de Banca Mondială.
Copiii spun că se simt norocoși învățînd într-o astfel de școală, deoarece aceasta se deosebește mult de altele din comunitate. Elevii așteaptă cu nerăbdare să poată experimenta în laboratoarele noi de chimie, fizică și biologie.
Și profesorii spun că urmare a renovărilor și dotărilor au oportunități noi pentru organizarea și desfășurarea lecțiilor și le pot atrage mai ușor atenția copiilor.
Părinții, la fel, au apreciat rezultatele investițiilor realizate prin intermediul Proiectului „Reforma Învățămîntului în Moldova”:
Directorul liceului a ținut să-și manifeste recunoștința pentru realizările de care a beneficiat instituția pe care o conduce, menționînd suportul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării, Fondului de Investiții Sociale din Moldova și al Băncii Mondiale.
În Liceul Teoretic „Ștefan Holban” din Cărpineni, Hîncești învață 661 de elevi, 118 dintre care vin din localitățile vecine. Aceasta este una dintre cele 23 de instituții de învățămînt reparate în cadrul Proiectului Reforma Învățămîntului în Moldova ale cărei lucrări de reabilitare s-au încheiat la începutul acestui an de studiu.
Proiectul „Reforma Învățămîntului în Moldova” este un împrumut investițional specific, acordat de Banca Mondială, implementat în perioada aprilie 2013 – aprilie 2022, care sprijină Guvernul Republicii Moldova prin finanțarea activităților ce vor consolida calitatea educației şi vor duce spre un sector al educației mai eficient.
Adăuga comentariu