Acest lucru a fost relatat pentru Noi.md de reprezentanții CFM, menționînd că, dacă un astfel de program ar exista, acesta ar trebui evident prezentat colectivului de muncă pentru a calma indignarea lucrătorilor cu privire la neplata salariilor.
„Situația este de așa natură încît nu există niciun program, plățile sînt efectuate în funcție de intrarea pe conturile CFM a banilor cîștigați. Totodată, prioritate au plățile de impozite la buget, apoi plata datoriilor la combustibil etc. și, în cele din urmă, sînt plătite salariile angajaților”, au specificat angajații CFM.
Potrivit acestora, este de înțeles reacția autorităților de a înfrumuseța realitatea în situația în care directorul interimar al CFM Adrian Onceanu, numit de Agenția Proprietății Publice, a adus CFM la criză.„Oamenii sînt forțați să muncească prin amenințări și promisiuni, fără salarii. În prezent sînt suspendați de la locul de muncă și s-au ales cu o investigație de serviciu doi șefi, care, acționînd conform instrucțiunilor, au refuzat să semneze autorizația pentru circulația trenurilor de marfă și de călători prin joncțiunea din Bălți, din cauza existenței unor riscuri pentru siguranța circulației acestora. Alte filiale ale CFM de asemenea au refuzat operarea unor lucrări din cauza lipsei de piese de schimb și a salariilor. Astfel, rămîne doar o chestiune de timp ce se va întîmpla mai întîi – încetarea activității întreprinderii sau o situație de urgență pe calea ferată”, au declarat angajații CFM.
Adăuga comentariu