Scopul turului a fost de a le ajuta agenților economici moldoveni să stabilească noi parteneriate de afaceri în vederea includerii și promovării Moldovei ca destinație turistică în pachetele pentru turiștii din Italia, transmite Ipn.md.
Natalia Țurcanu, director executiv al Asociației Naționale pentru Turism Receptor a spus, că operatorii din Italia au intrat în contact cu cei locali, pentru a pregăti pachetele turistice care să se regăsească în ofertele firmelor italiene de profil. Adică pe piața Italiei va fi promovată ideea, că Moldova este pregătită pentru a primi turiști din această țară.
Referindu-se la unele elemente ale pachetului turistic al operatorilor italieni, care vor decide să promoveze Moldova, Natalia Țurcanu a precizat că acestea ar putea fi turismul vinicol și turismul gastronomic.
Întîlnirea fost organizată de către Asociația Națională pentru Turism Receptor (ANTRIM) cu suportul Proiectului de Competitivitate din Moldova și a Agenției de Investiții.
În prima jumătate a anului 2018, Moldova a găzduit 3.100 de turiști italieni. Urmare a participării standului turistic al Moldovei la expozițiile din Milano și Rimini, 10 agenții de turism și operatori de turism italieni au început să vîndă pachete turistice pentru Moldova.
Adăuga comentariu