Prezentarea a găzduit cca 350 de invitați, printre care persoane din domeniul HoReCa, antreprenori, influenceri, dar și blogheri. Oaspeții s-au delectat cu vinuri de calitate marca Aurelius, gustări selecte italiene, muzică live și atmosfera plăcută a serii.
Lansarea produsului a avut loc într-un format absolut inovativ, combinând IceWine-ul spumant cu arta digitală: un show senzațional de proiecții cu implicare inteligenței artificiale, dar și o prestație emoțională a compozitorului Elias Tadeus în duet cu violoncelistul Radu Croitoru.
În timpul evenimentului, oaspeții s-au putut înscrie la un Test Drive cu perlele industriei auto britanice - automobilele Jaguar și Land Rover, astfel au testat toate avantajele mașinilor prin Chișinăul de noapte. Printre modelele supuse test drive-ului s-au numărat modelele Range Rover Evoque, Range Rover, Discovery, Discovery Sport, Defender, E-Pace și I-Pace.
O cafea vieneză aromată i-a ajutat pe oaspeții care își așteptau rândul pentru test drive să își recapete forțele și energia. Confortul, siguranța și calmul serii au fost asigurate de compania Chestor.
Partea finală a serii a fost un spectacol cu laser însoțit de un DJ, care a completat perfect complexul de lumină și muzică și a adăugat o atmosferă magică serii!
Confortabilă, gustoasă, atmosferică și muzicală - toate acestea descriu cu exactitate seara organizată de Aurelius.