Cele două locuri de consum deconectate pe 2 februarie au fost reconectate la sursa de energie electrică în aceiași zi la ora 18:16.
„Datoria S.A. „Apă-Canal Chișinău” în mărime de 67,8 milioane de lei pune presiune în continuare asupra activității reglementate de furnizare a energiei electrice a companiei Premier Energy și periclitează buna funcționare a sistemului energetic. Realimentarea cu energie electrică a blocului administrativ al S.A. „Apă-Canal Chișinău a fost efectuată în contextul disponibilității pentru dialog a ÎCS „Premier Energy” SRL în vederea soluționării problemei datoriei acumulate de agentul economic, dar acesta trebuie să propună măsuri concrete și termene exacte de plată”.Întreprinderea preziceacă că, dacă datoriile clienților deserviți vor continuă să crească, la rîndul său, Premier Energy nu se va putea încadra în graficul de plată a energiei electrice necesară a fi procurată și livrată tuturor consumatorilor. „În această situație complicată Premier Energy nu-și poate asuma creditarea consumatorilor care acumulează datorii, pentru aceasta existînd alte instrumente de finanțare”.
Amintim că joi, din cauza datoriilor acumulate de Apă-Canal pentru energia electrică, Premier Energy a deconectat, timp de cîteva ore, lumina în blocul administrativ.
Vineri, ANRE a anunțat că a inițiat un control inopinat, pentru a elucida aspectele privind calitatea și continuitatea funcționării serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare în municipiul Chișinău.
Adăuga comentariu