Astfel, membrii Comisiei municipale, vor colecta informația cu privire la: costul serviciilor, regimul de activitate, încadrarea în limitele terenului care se află în proprietatea agentului economic, corespunderea situației din teren cu documentația de proiect. Un raport cu privire la rezultatele inventarierii va fi întocmit pînă la 19 ianuarie 2021.
În caz de necesitate, Grupul de lucru va înainta prescripții de înlăturare a neconformităților și va informa organele abilitate despre parcările auto cu plată care activează fără autorizație de funcționare.
De asemenea, se atenționează persoanele fizice și juridice care au instalat indicatoare rutiere sau mecanisme de blocare a accesului în parcaje pe teren public, fără acordul municipalității sau indicatorul rutier 5.48.2 (Parcare rezervată) pe teren care este domeniu public, cu sau fără acordul APL Chișinău, să le demonteze pînă la data de 01.12.2020. În caz contrar, acestea vor fi demontate forțat.
Adăuga comentariu