Cea mai răpîndită cauză a nemulțumirii turiștilor au devenit pasagerii, care încearcă să se strecoare fără să respecte rîndul. Pentru această variantă de răspuns au optat 57% dintre respondenți.
Pe cea de-a doua poziţie a clasamentului au ajuns călătorii, care îşi pun bagajele pe scaunele din sala de așteptare (41%). Urmează obiceiul prost al oamenilor de a reține rîndul de la punctul de control din cauză că nu şi-au pregătit pașaportul ca să fie îndemână (38%). Pe al patrulea loc s-au plasat călătorii, care nu înțeleg regulile de securitate şi nu le urmează (38%), pe al cincilea loc se află turiștii cu valizele supraîncărcate, care trebuie să-şi reîmpacheteze lucrurile, astfel reţinîndu-i pe oamenii, care stau la coadă (34%).
În plus, în lista motivelor de enervare a pasagerilor au fost incluşi călătorii şi turiştii, care iau din greşeală bagajele altcuiva. De asemenea, pe respondenți îi face să-şi iasă din sărite coada formată înainte de îmbarcare.
Adăuga comentariu