"Pentru noi era important să aducem Festivalul de la Cannes la îndemîna noilor generaţii. Cel mai mare festival de filme din lume trebuie să fie accesibil tuturor: platformele jocurilor video sînt locul perfect pentru a implica această generaţie", notează miercuri într-un comunicat consilierul delegat al mediului online francez Brut.
Brut, lansat în 2016 şi destinat în principal tinerilor, este difuzat în principal pe reţelele de socializare şi în format video şi a devenit recent partener al festivalului. Mediul online a reamintit în comunicatul său, că de mai multe luni dezvoltă experienţe specifice în noi formate.
Studioul Vysena a recreat virtual cîteva dintre locurile cele mai cunoscute de pe Croazetă, precum Palatul Festivalurilor şi celebra sa scară, pe care trebuie să o urci obligatoriu ca să intri în sala de proiecţie a filmelor.
Utilizatorul poate trăi experienţa ca şi cum ar fi un reporter, un actor care participă la un photocall sau care păşeşte pe covorul roşu, oferindu-i posibilitatea de a strînge laolaltă întreaga distribuţie a filmului, sau de a porni în căutarea paginilor pierdute ale unui scenariu prin întreg oraşul.
Nu este singurul semn cu ochiul pe care Cannes îl face anul acesta noilor generaţii, avînd în vedere că festivalul s-a asociat şi cu TikTok, creînd un concurs de scurtmetraje în această categorie unde vor putea fi prezentate conţinuturi exclusive.
Adăuga comentariu