Potrivit primarului general, majoritate sesizărilor au fost soluționate, iar unele sînt abia la fază de inițiere.
„Știu că în capitală sînt foarte multe probleme, care necesită rezolvate. Credeți-mă, facem tot posibilul pentru a ajunge la fiecare solicitare a dumneavoastră. Pentru a nu vă deplasa fizic la preturi sau primărie, municipalitatea a lansat Platforma eu.chisinau.md, unde fiecare poate să spună cu ce probleme se întîlnește și care ar putea fi rezolvate. Da, cunoaștem, sînt unele probleme tehnice, dar echipa de dezvoltare le remediază. De asemenea, versiunea mobilă tot este în elaborare în fază finală”, a punctat edilul.
Dintre raportările făcute de către locuitorii capitalei, 506 se află în lucru fiind în gestiunea Preturilor de sector, 232 respinse și 14 amînate iar 62 de sesizări au statut nou intrate, fiind raportate pe parcursul weekend-ului. Din numărul total, 1184 de probleme au fost soluționate.
„Eu vă mulțumesc mult pentru încredere și suportul oferit. În continuare încercăm să dezvoltăm capitala, iar vocea cetățeanului să se facă auzită. Nu e ușor, dar nimeni nu a spus că va fi”, a declarat Ceban într-o postare pe pagina sa de Facebook.
În prezent platformă este funcțională și are activate în total 9 module: Comerț neautorizat; Construcții neautorizate/locuințe: Drumuri, gropi și semne rutiere; Energie electrică/termică/gaz; Iluminare și semafoare; Maidanezi; Parcuri, scuaruri și spații verzi; Salubrizare și întreținere cimitire”.
Adăuga comentariu