Trenul va avea douăsprezece vagoane şi va avea o viteză de 360 kilometri pe oră. Pentru comparație, viteza „Sapsan”-ului este de 250 de kilometri pe oră.
Garnitura va avea un vagon de clasa I, un vagon de business-class, un vagon-bistro, patru vagoane de clasă „Econom” și cinci vagoane de clasă turistică.
Capacitatea totală a trenului va fi de 682 de locuri plus 40 de locuri în vagonul-bistro. Una dintre principalele caracteristici ale trenului prevede pentru cinci vagoane de clasă turistică distribuirea locurilor pentru pasageri conform sistemului "3 + 2", în acelaşi timp scaunele pot fi rotite în direcția de deplasare.
Pasagerii vagoanelor de clasa I vor putea merge şi culcaţi (scaunele-pliante pot fi montate în poziţie orizontală). În celelalte vagoane, spetezele scaunelor pot fi înclinate sub diferite unghiuri.
Se preconizează ca trenul să circule pe magistrala de mare viteză Moscova-Kazan, construcția căreia urmează să fie lansată în anul 2019. CRF va selecta producătorul garniturii în cadrul unui concurs.
Adăuga comentariu