|
Foto : newsmoldova.md |
Plombarea gropilor pe drumurile naționale e în toi. Ministerul Transporturilor și Infrastructurii Drumurilor anunță că, recent, șapte trasee au fost plombate, iar alte trei sînt în proces de lucru.
Potrivit ofițerului de presă al ministerului, Dragoș Turea, s-au cheltuit aproape 70 de tone de material de plombare.
Așadar, pe traseele: M14 Brest – Briceni – Chişinău – Tiraspol – Odesa, kilometrul 614-629, kilometrul 716-718; M1 Chişinău – Leuşeni – frontiera cu România, kilometrul 14-17;M2 Chişinău – Soroca – frontiera cu Ucraina, kilometrul 95-117 utilizate R1 Chişinău – Ungheni – Sculeni – frontiera cu România, kilometrul 45-52; R7 Soroca – Drochia – Costeşti – frontiera cu România, kilometrul 7-8; R12 Donduşeni – Drochia – Pelenia - M14, kilometrul 10, kilometrul 45-50; R13 Bălţi – Şoldăneşti – Rîbniţa, kilometrul 28-29, kilometrul 50-67 și R34 Hînceşti – Leova – Cahul – Slobozia Mare, kilometrul 0-22, gropile au fost plombate.
„Prioritar, sînt efectuate lucrări de plombare pe traseele naționale cu circulație sporită. Totodată, dacă sînt semnalate gropi mari, se intervine și pe drumurile publice locale”, a declarat Turea.
Potrivit lui Turea, la moment, companiile private desfășoară lucrări pe alte trei trasee. Este vorba de M2 Chişinău – Soroca – frontiera cu Ucraina, kilometrul 6 - 26 - SRL „Strabag”(Austria); M2 Chişinău – Soroca – frontiera cu Ucraina, kilometrul 26 - 71 - Compania „Toto Construzioni Generali în asociere cu Taddei Spa” (Italia) și pe R14 Bălţi – Sărăteni – M2, kilometrul 10-26, kilometrul 61-64 - SRL „Paco”(România).
Lucrările de plombare au început pe data de 4 ianuarie și urmează a fi încheiate în luna martie. Pînă acum, circa 180 de tone de asfalt au fost cheltuite. Deocamdată nu se cunoaște cîți bani s-au cheltuit pentru plombări, Turea spune că bilanțul va fi efectuat după încheierea lucrărilor.
Adăuga comentariu