Cetățenii care au depistat o diferență de volum în facturile de apă sau au atestat conectări neautorizate la rețelele publice de alimentare cu apă pot denunța cazurile la telefonul de încredere, notează NOI.md.
Pentru o conlucrare mai eficientă, prevenirea fraudelor sau conectărilor neautorizate la reţelele publice de alimentare cu apă sau de canalizare, S.A.,,Apă-Canal Chişinău” a instituit telefonul de încredere – 022-256-980. Totodată, în acest scop poate fi utilizată și adresa de e-mail [email protected]. Furnizorul de apă potabilă susține că informaţiile comunicate vor contribui la redresarea situaţiei în timp util.
„Apă-Canal Chișinău” mai precizează că pe parcursul anului 2016 au fost înregistrate 700 de apeluri. Peste 70 la sută dintre apeluri se referă la modalitatea de calcul a serviciilor de apă şi canalizare, mai cu seamă la diferenţa de volum indicată în facturi, 20 la sută ţin de deconectările de apă, iar altele 10 – de conectările neautorizate la reţelele de apă şi canalizare.
NOI.md reamintește că serviciul dat a fost instituit în noiembrie 2014, de atunci fiind înregistrate circa 1000 de apeluri.
Din luna mai 2016 pînă in luna noiembrie 2016 mi s-a calculat cota parte 30 metri cubi Pecînd țăvile din blocul casei sunt de plastic deacu de 5 ani și nu avem nici scurgeri nici pierderi de apă potabilă!cU CE OCAZIE MI SE INCALCĂ DREPTUL DE CONSUMATOR CU CONTOARELE VERIFICATE LA TIMP?
Adăuga comentariu