|
Foto: Chevrolet |
Brandurile Opel/Vauxhall vor concura în zonele de volum în Europa. Chevrolet se va concentra doar pe produse iconice, părăsind zona de est şi vest, iar Cadillac îşi va extinde prezenţa pe piaţa europeană.
General Motors şi-a prezentat astăzi planul de accelerare a progresului în Europa prin susţinerea brandurilor sale pe segmentele de volum şi premium.
Începând din 2016, GM va concura pe pieţele europene de volum cu brandurile sale respectate, Opel şi Vauxhall. Brandul american Chevrolet nu va mai avea o prezenţă de masă în Vestul şi Estul Europei, în principal din cauza schimbării modelului de business şi a dificultăţilor economice din Europa.
Chevrolet, al patrulea mare brand auto global, îşi va face simţită prezenţa doar prin oferirea de vehicule iconice, precum Corvette - în Vestul şi Estul Europei, şi va continua să aibă o prezenţă largă în Rusia şi Comunitatea Statelor Independente (CSI).
Asta va permite îmbunătăţirea brandurilor Opel şi Vauxhall şi va reduce complexitatea de marketing. În Rusia şi CSI, brandurile vor fi bine definite şi distincte, şi astfel vor fi mai competitive pe segmentele lor.
Cadillac, ce-şi finalizează acum planurile de extindere în Europa, va îmbunătăţi şi largi reţeaua de distribuţie în următorii trei ani, pregătindu-se să lanseze şi noi produse.
Chevrolet va lucra îndeaproape cu dealerii săi din Europa de Vest şi Est pentru a defini viitorii paşi, păstrându-şi obligaţiile pentru clienţii existenţi în anii următori.
„Ne asigurăm clienţii că vom continua să oferim garanţii, componente şi service pentru vehiculele Chevrolet, şi pentru maşinile cumpărate acum şi până la sfârşitul lui 2015”, a declarat Thomas Sedran, preşedinte şi director de management al Chevrolet Europe.
Adăuga comentariu