Renault a prezentatprototipul Next Two, construitînbazaelectrocarului Zoe, pentrutestareasistemelor de pilotareautomată, precumși a comunicăriimașinilorîntreeleși cu infrastructura. Sistemul de pilotareautomatăelaborat de Renault estecapabil nu doarsăconducămașina de sine stătător, darșisă o parchezefărăparticipareașoferului, șisă i-o aducăapoi de la parcare. Sistemeanaloage, care pot găsisingure un locliberîngarajul cu maimultecaturi, îl pot ocupa, oprimotorulșiîncuiamațina, pentru ca apoisă o întoarcășoferului la comandafăcută de la un smartfone, maiproduc Volvo și Audi. Electronica Renault Next Two maipoatecitisemnele de circulațierutieră, bannerele de publicitateșiindicatoriituristici. Informațialorpoatefiproiectatăpeecranul multimedia de peconsolacentrală, care poateficonectat la oricedispozitivОС Android, iOSși Windows 8. Sistemulmaipermiteefectuareacumpărăturilor online și a sunetelor video.
Atât Renault, câtșipartenerulsău Nissan, intenționeazăsăfurnizezesistemele de pilotareautomatăîn a.2020. Niponiivorpunecurândînexploatare un poligon special, care va face caz de condițiilereale ale drumurilor urbane. Cei de la Nissan consideră, căastfelvorputeatestaelaborareafără a supunepericolului, încazulsituațiilorneprevăzute, alțiparticipanți la trafic. Despeintențialor de a scoate, în a. 2020, pepiață automobile cu pilotareautomată au maideclaratși General Motors, Audi și BMW. Sistemeanaloage se aflăînlucru la Toyota, Volvo, Volkswagen, Cadillac, Continental și Google.
Cum considerați : Stabilirea supremației legilor si a altor documente ael EU asupra legislatiei interne a Republicii Moldova es refera al problema privind caracterul suveran si independent al statului moldovenese?
Adăuga comentariu