Cutremure stiri: 506

Nissan - marca auto cu cea mai rapidă creștere a prețului

9 oct. 2015,, 14:35   Ştiri Auto
4130 1

Фото: mazda

În a.2015 prestigioasa agenție internațională de consulting Interbrand a calificat automobilul Nissan drept unul dintre cele mai scumpe branduri din lume. În topul Best Global Brands, publicat de Interbrand, Nissan ocupă locul 49, avansând de pe locul 56 în 2014 și 90 în 2011, când compania a apărut pentru prima oară în rating,fiind evaluat la suma de $3,819 mlrd. Conform datelor anului curent, Nissan este brandul automobilistic , prețul căruia crește cel mai rapid.

«Ascensiunea rapidă Nissan în ratingul Interbrand – de pe locul 90 pe 49 timp de 5 ani – demonstrează, că noi jucăm pe terenuri "corecte" și atragem cumpărătorii păstrându-ne autenticitatea », – a spus Roel de Vries, vicepreședinte corporativ și director marketing global și comunicații al companiei Nissan. – Ascensiunea brandului cu renume mondial, inovator și admirabil, este parte componentă a succesului companiei noastre».

Printre «locomotivele», care asigură situația financiară și popularitatea brandului, Interbrand numește efectul puternic al poiectului Nissan Millennials și posibilitățile garantate de sponsorizarea eficientă și personalizarea propunerilor, reiterând că Nissan este «brandul cu cea mai rapidă creștere a prețului». Costul brandului Nissan este de $9,082 mlrd., cu 19% mai mult ca anul trecut (peste $7,6 mlrd.).

Raportul Interbrand menționează, că pentru atragerea auditoriului tânăr de cumpărători, Nissan a profitat de posibilitățile sponsorizării (spre exemplu, UEFA Champions League în 2015 și proiectul The Voice la NBC). Raportul a mai menționat "adaptarea" companiei și personalizarea produselor ei, prin noul program Juke Color Studio în SUA și noile programe inovaționale de asistență pentru proprietarii de electromobile LEAF în Europa – fiind în prezent metode relevante de comunicare cu clienții.


Best Global Brandseste raportul anualInterbrand privind cele mai scumpe mărci din lume. Metoda Interbrand presupune evaluarea investițiilor curente și administrarea brandului în calitate de activ al companiei, ținând cont de indicatorii financiari, influența brandului asupra deciziei de achiziționare, precum și puterea brandului.

Mai multe despre cercetarea Interbrand "Best Global Brands 2015"găsiți la adresa: http://www.bestglobalbrands.com/

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum considerați : Stabilirea supremației legilor si a altor documente ael EU asupra legislatiei interne a Republicii Moldova es refera al problema privind caracterul suveran si independent al statului moldovenese?
Caii moldovenești, în centrul unui scandalСандуляк Владислав